Branża motoryzacyjna

Lepiej być nie może? Zeszły rok w branży motoryzacyjnej w Polsce zakończył się najlepszym wynikiem od 16 lat – w całym 2016 roku zarejestrowano ponad 530 tys. nowych pojazdów, w tym 416,1 tys. nowych samochodów osobowych. Rośnie zarówno liczba aut sprzedawanych, jak również liczba aut wyprodukowanych w Polsce o 3,2% rok do roku – to ponad 681 tys. pojazdów*. Tak dynamiczny wzrost bezpośrednio wpływa na ostrą walkę konkurencyjną pomiędzy markami. Jednocześnie na przestrzeni ostatnich lat dynamicznie zmieniają się zarówno oczekiwania klientów co do jakości produktów i technologii stosowanej w samochodach jak i co do usług proponowanych w salonach i serwisach samochodowych. Klienci są coraz bardziej wymagający, dlatego modele sprzedaży i obsługi stosowane w salonach i serwisach samochodowych ewoluują. Także w tym zakresie widać wyraźnie rosnący poziom konkurencyjności pomiędzy poszczególnymi markami.

Wyzwania

Większość importerów stara się uatrakcyjnić swoją ofertę, wzbogacając ją o przystępne programy finansowania zakupu, pakiety dodatkowych usług ,w tym ubezpieczenia, pakiety serwisowania itp., jak również koncentruje swoją uwagę na podnoszeniu jakości obsługi klienta podczas procesu zakupu samochodu i obsługi serwisowej. To właśnie wysoka jakość obsługi i profesjonalna, dobrze przygotowana kadra zespołów sprzedażowych i serwisowych ma wpływ na rosnące wyniki wybranych marek. Najlepsi stawiają na jakość, a to wprost wpływa na maksymalne zadowolenie klientów.

Rozwiązania

To właśnie przestrzeń, na której Nowe Motywacje Dział Motoryzacyjny, koncentruje swoją uwagę. Ściśle współpracujemy z największymi markami motoryzacyjnymi w Polsce. Razem analizujemy potrzeby i wymagania klientów, strategie rynkowe danej marki i na tej bazie tworzymy programy szkoleniowe i projekty motywacyjne dla zespołów sprzedażowych i serwisowych. Stosujemy wielopłaszczyznowe (kadra zarządzająca, pracownicy doświadczeni, pracownicy początkujący) wieloetapowe ścieżki rozwojowe w tym działania szkoleniowe i działania coachingowe, które w sposób ciągły podnoszą kwalifikacje i umiejętności team-ów sprzedażowych. Nasza satysfakcja i duma płynie z dynamicznie rozwijającej się i zmotywowanej kadry, osiągającej najlepsze wyniki komercyjne w branży.

*żródło: Samar 2017