Blog
Czy Twoja firma potrzebuje szkolenia z obsługi klienta?
Profesjonalna obsługa klienta to fundament każdej firmy. Bez kontaktu z klientem, nawet tego pośredniego przez maila, telefon czy portale społecznościowe ciężko wpłynąć na różne jego zachowanie. Wywieranie presji na konsumentach nie stawia firmy w...
Zdrowie psychiczne pracowników. Strategie promocji higieny psychicznej w miejscu pracy
Zdrowie jest najważniejsze – chyba każdy zgodzi się z tym stwierdzeniem. Jednak trzeba pamiętać, że choć najczęściej mówi się o nim w kontekście stanu fizycznego organizmu, uwagę należy zwracać także na dobrostan psychiczny. Zarówno...
Trendy i kierunki rozwoju obsługi klienta
Umiejętność współpracy z klientem przydaje się w wielu najróżniejszych branżach i dziedzinach. Jeżeli tylko w swojej pracy mamy jakikolwiek kontakt z ludźmi, warto zadbać o rozwijanie w sobie pewnych konkretnych zdolności i kompetencji oraz...
Najważniejsze kompetencje miękkie niezbędne w pracy menadżera
Kompetencje miękkie, zwane także osobistymi lub interpersonalnymi, to cechy, predyspozycje i umiejętności związane z osobowością człowieka, warunkujące zachowanie oraz wpływające na relacje z innymi ludźmi. Ich istnienie zwraca uwagę na to, że w kontekście...
Płeć „Inna” a spojrzenie na rozwój zawodowy
Obecnie w Polsce aktywnych zawodowo jest niemal 17 milionów osób. I choć najłatwiej byłoby podzielić tę grupę na pracujące kobiety i mężczyzn, działanie to w czasach poszanowania różnorodności nie jest rozwiązaniem, które powinno być...
Cykl – Poznaj persony rozwoju pracowników – Bibuzersi
To osoby, które uważają się za fachowców i specjalistów w swoich obszarach. Do działań rozwojowych podchodzą sceptycznie, dlatego podważają treści i przydatność stosowanych narzędzi. Mają wystarczająco dużo zadań i sporo dzieje się „tu i...
Cykl – Poznaj persony rozwoju pracowników – Łajfajowcy
Uwielbiają komunikować się z innymi, dlatego możliwość obcowania w grupie stanowi dla nich skuteczny wabik do rozwoju. Do zdobywanej wiedzy podchodzą jednak sceptycznie, co wynika głównie z ich przyzwyczajenia oraz realnego podejścia do wykonywania...
Cykl – Poznaj persony rozwoju pracowników – Praktikerzy
To osoby silnie ukierunkowane na praktykę, które lubią i cenią szkolenia. Traktują je jako moment, w którym mogą oderwać się od codzienności i tempa pracy, jednak nie lubią tracić na nich czasu, gdyż są dobrze...
Cykl – Poznaj persony rozwoju pracowników – Olredzi
To osoby, które podchodzą do szkoleń niezwykle zadaniowo – skoro pracodawca oczekuje udziału w szkoleniu, zawsze są gotowi i obecni. W trakcie szkoleń angażują się i lubią być „zaopiekowani” – dopytani, pochwaleni i dostrzeżeni prze...
Cykl – Poznaj persony rozwoju pracowników – Pakmani
Pakmani – stawiający na rozwój Pakmani to osoby świadome znaczenia rozwoju we współczesnym świecie, które wiedzą, że bez podnoszenia kwalifikacji, stałego zdobywania wiedzy oraz śledzenia nowości szkoleniowych, nie będą mieć szans na awans, odniesienie...