• przez Łukasz Janiec Budowanie Marki

    Marka osobista w sprzedaży

    Silna marka osobista istotna jest w wielu branżach, jednak szczególną rolę odgrywa w sprzedaży, której istotą jest zaufanie, to od niego zaczyna się każda transakcja. Ufać musimy nie tylko producentowi i samemu produktowi, ale również sprzedawcy, który oferuje nam konkretną rzecz czy usługę. Budowanie zaufania klientów, współpracowników i środowiska biznesowego jest istotą personal brandingu i każdy sprzedażowiec powinien starać się o zbudowanie silnej marki osobistej.

  • przez Łukasz Janiec Budowanie Marki

    Raz, dwa, trzy – 10 kroków do budowania własnej marki robisz Ty…

    Personal branding, to świadome i celowe działania, mające na celu kreowanie własnego wizerunku, czyli marki osobistej. Marka ta jest wszystkim tym, co ludzie mówią o Tobie, kiedy nie ma Cię w pobliżu. Składają się na nią wyobrażenia, wypowiedzi i przekonania na Twój temat. Kreowanie silnej marki osobistej daje wiele korzyści - rozpoznawalność w branży, wizerunek eksperta, lepszą pozycję na rynku pracy i liczne kontakty biznesowe z pracodawcami, współpracownikami i klientami. Jak tworzyć pozytywny wizerunek, który zagwarantuje nam sukces?

  • przez Judyta Gutowska-Siwek Bez kategorii

    Współczesny alfabet Klientów – o różnicach pokoleniowych wśród konsumentów

    Konstatacja, że ludzie są różni, jest jedną z gatunku podstawowych i najczęściej powtarzanych przez managerów i specjalistów od rozwoju. Co ważne, ludzie różnią się pod wieloma względami, co pociąga za sobą potrzebę tworzenia rozmaitych typologii ułatwiających skuteczne komunikowanie, np. Insights, Extended DiSC itp. Jedną z różnic uchwyconych nie tak dawno temu a przynajmniej szczególnie eksponowanych w ostatnich latach są różnice pokoleniowe. Od czasu ich dostrzeżenia wątki genereacyjne poruszane są najczęściej w kontekście zmian na rynku praacy i konieczności wdrożenia nowych / różnorodnych sposobów zarządzania w odpowiedzi na potrzeby nowych pokoleń. Ale czy temat różnic pokoleniowych jest ważny jedynie dla managerów? Skoro różne pokolenia występują na rynku pracy w roli pracowników, gdzie zdobywają kapitał, to różnorodne grupy nabywców są również obecne na rynku dóbr i usług, gdzie mogą ten kapitał pożytkować.

  • przez Judyta Gutowska-Siwek Bez kategorii

    Trenerskie narzekania – czyli słów kilka o narzędziach pracy szkoleniowej

    Temat narzędzi szkoleniowych jest jednym z ulubionych tematów do dyskusji przez trenerów, specjalistów HR, a coraz częściej również bezpośrednich zleceniodawców szkoleń (np. szefów sprzedaży czy innych zwierzchników grup szkoleniowych). Firmy zajmujące się projektowaniem gier czy produkcją trenerskich gadżetów prześcigają się w tworzeniu coraz to nowych narzędzi. Ostatnio, coraz mocniejszym krokiem do tej rywalizacji wkraczają również tzw. nowe technologie. Trenerzy mają wręcz swoje rankingi na „wyczyn” czy „blamaż” sali szkoleniowej. Coraz częściej mam jednak wrażenie, że temat narzędzi szkoleniowych jest tematem zastępczym, który utrudnia prawdziwą koncentrację na celach szkoleniowych…

  • przez Agnieszka Brongiel Bez kategorii

    Co z tym zespołem?

    Każdy mniej lub lepiej zorientowany kandydat na pracownika wie, że „umiejętność pracy w zespole” to jedna z najbardziej pożądanych cech na dzisiejszym rynku pracy. Idąc na rozmowę kwalifikacyjną, przysłowiowy Kowalski jest niemal pewny, że spotka się z pytaniem czy posiada taką cechę i zostanie poproszony o wyjaśnienie, czy w swojej dotychczasowej karierze napotkał jakieś problemy podczas współpracy zespołowej oraz jakie ma w tym zakresie sukcesy.

  • przez Agnieszka Brongiel Rozwój osobisty

    Mamy tu KREATYWNEGO!?

    Kreatywność to pojęcie w świecie biznesu dość powszechnie używane, a na pewno pożądane. Człowiek kreatywny, proponujący nieszablonowe podejście to swego rodzaju geniusz naszych czasów. Kreatywne podejście kojarzone jest z innowacyjnością, twórczym rozwiązywaniem problemów, podnoszeniem efektywności działań, a w efekcie przewagą konkurencyjną i zyskiem.

  • przez Ryszard Kamała Dla menedżera

    Czas na EB – Ekonomię Behawioralną

    Każdego dnia podejmujemy wiele różnych decyzji. Niektóre drobne, osobiste – gdzie zrobię zakupy, jaki film obejrzę, co będę robił z dzieckiem, niektóre zawodowe – w jakiej kolejności będę realizował własne zadania, jak porozmawiam z ważnym Klientem, niektóre o zasadniczym dla nas znaczeniu – czy zdecydować się na zmianę pracy, kupić dom, podjąć strategiczną współpracę z partnerem biznesowym…

  • przez Aleksandra Budzyńska Praca

    PRZEPIS NA PORAŻKĘ W PRACY

    Masz pracę lub inne zajęcie? Stałe, mniej stałe, dorywcze, tymczasowe? Myślisz, że jesteś na najlepszej drodze do sukcesu? Pozwól, że napiszę Ci, co musisz robić, by nic nie osiągnąć i zaliczyć porażkę.

Kategorie:

O blogu

Blog okiem trenera to nasz firmowy „rozwojownik “ na którym trenerzy Nowych Motywacji dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem a takže nowinkami że świata szkoleń. Na blogu znajdują się artykuły podzielone wg tematyki biznesowej oraz efektywności osobistej. Nie ograniczamy się w pisaniu do wąskiego zakresu merytorycznego – ponieważ mamy w naszym zespole różnych ekspertów. Ideą naszego działania jest chęć pokazania naszych pomysłów,w ciekawym nieformlanym blogowym wydaniu.

Zapraszam do czytania i śledzenia aktulaności

Łukasz Janiec